Cursa IPSI Solidària cursa reglament inscripcions resultats patrocinadors

No hi pots faltar!
Aquest any, la farem des de casa. Segueix-nos a Instagram @cursaipsi

Participeu tota la família

Corrent, en bicicleta estàtica, fent zoomba, ioga, pilates,...

100% benèfica

No hi ha preu d'inscripció, però us demanem que feu un donatiu a la Fundació Clinic, en la campanya #CursaIPSIpelClínic

Boss

Dorsal i diploma per a tothom

Tots els participants rebran un dorsal per participar, un diploma al finalitzar i sortejarem material dels patrocinadors

Ja tenim aquí la quarta edició!

La cursa

Una mica accidentada per culpa del Coronavirus, però no volem deixar de celebrar la quarta edició.
El proper 18 d'abril de 2020, a l’interior de cada un dels nostres habitatges, cel.lebrarem la quarta edició de la “Cursa IPSI Solidària”, organitzada per l’Escola i l’AMPA de l’IPSI, amb l’objectiu de recollir el màxim de diners per a la Fundació Clínic, per aconseguir recursos sanitaris i per a la recerca contra el COVID-19

Els valors

En les tres edicions anteriors hem intentat que la cursa formi part d'un projecte educatiu, pedagògic i esportiu. Un instrument per involucrar tots els alumnes, famílies, professorat i personal de l’escola en la lluita contra la desigualtat i per posar-los en contacte amb una realitat que afecta molts joves en situació de vulnerabilitat, i molt especialment a aquells que han arribat a Catalunya sols, sense cap suport familiar. Alhora, és una oportunitat per participar en la seva solució, mitjançant la contribució de tota la comunitat educativa IPSI.
Enguany, amb el confinament, hem de canviar la modalitat de la cursa i no podrem fer la part de les xerrades a les aules, però no volem deixar passar la oportunitat de que totes les famílies puguin participar a una causa solidària amb els herois de la sanitat i amb les famílies més afectades per aquest cruel virus.

reglament de la cursa

01. La Cursa es realitzarà el dissabte 18 d'abril de 2020, a l’interior de les cases de cadascú, des de les 10h del matí fins les 20h del vespre.

02. La Cursa està organitzada per l’Escola i l’AMPA IPSI, però està oberta a tothom que hi vulgui participar.

03. Aquest any, per adaptar-ho a les possibitats de cada família, a part de participar corrent, per l'interior de casa, per la terrassa particular, o pel jardí (els més afortunats), també es pot participar en bicicleta estàtica, amb el corró de la bici normal, amb el·líptica, fent una classe de zoomba, pilates, ioga,... o l'activitat física que més us agradi.

04. Les inscripcions es poden realitzar per internet en aquest ENLLAÇ fins al proper 17 d'abril a les 20:59h
La inscripció és gratuïta, però per a poder participar, cal fer una donació a migranodearena.org, a favor de la Fundació de l'Hospital Clínic (import voluntari)

Els passos a seguir:
1r Omplir formulari d'inscripció AQUÍ
2n Fer donació al repte "Cursa IPSI pel Clínic" a migranodearena.org
3r Respondre mail de confirmació de la inscripció amb el comprovant de la donació

05.Us enviarem per mail els vostres dorsals que podeu personalitzar amb els missatges o dibuixos que vulgueu.

06. Al compte d'Instagram @cursaipsi hi penjarem totes les fotos i vídeos que ens aneu enviant, citant nos, o enviant-nos les imatges a cursaipsi@gmail.com

07. Recordeu que cada 20 minuts d'activitat física és importat hidratar-se!

08. La participació a l’esdeveniment es fa sota la responsabilitat i el propi risc dels participants a la cursa. L’organització s'eximeix de tota responsabilitat pels danys que els participants puguin ocasionar abans, durant o després de la cursa, a ells mateixos o a terceres persones.

09. Les persones participants permeten, explícitament, que el seu nom, cognom, sexe i any de naixement es publiquin a les llistes d’inscrits, així com a la de resultats si acaben la cursa, seguint la normativa establerta.

10. Els inscrits cedeixen de manera expressa a l’organització, i sense límit temporal, el dret a reproduir la seva imatge en qualsevol tipus de reportatge o foto.

11. El fet d’inscriure’s implica l’acceptació d’aquest reglament. L’organització decideix sobre qualsevol incidència que no estigui prevista.

inscripcions

INSCRIPCIONS OBERTES

Els passos a seguir:
1r Omplir formulari d'inscripció AQUÍ
2n Fer donació al repte "Cursa IPSI pel Clínic" a migranodearena.org

Llistat d'inscrits

Per qualsevol dubte o comentari, envieu un mail a cursaipsi@gmail.com

resultats

Resultats 2019
Resultats 2018
Resultats 2017

Per qualsevol dubte o comentari, envieu un mail a cursaipsi@gmail.com

patrocinadors

La quantitat final recaptada serà la suma de les donacions realitzades per les famílies més les donacions dels patrocinadors a més d’una aportació addicional que farà l’AMPA.

Els patrocinadors apareixeran en aquesta web, a les xarxes socials de la cursa i dorsal

Si voleu patrocinar la cursa, encara que només sigui amb un petit gra de sorra, poseu-vos en contacte amb l’AMPA de l’escola a través del correu electrònic: cursaipsi@gmail.com ó junta@ampaipsi.cat

Col.laboradors

Go To Top