You are hereEvents / Events

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Dijous Novembre 02, 2017
Start: 02/11/2017 19:15

Fredrik Gertten
2015 91 min.
VO en anglès, portuguès i castellà subtitulat en català
Suècia

El món està immers en una gran crisi global que tard o d’hora s’haurà d’afrontar: el canvi climàtic, l’esgotament dels recursos fòssils, i la contaminació urbana i dels oceans. La bicicleta s’erigeix com una poderosa eina per al canvi, però la indústria automobilística inverteix milions de dòlars cada any per afavorir els seus negocis. Bicicletes vs. Cotxes ens presenta diversos activistes i pensadors que lluiten per aconseguir ciutats més sostenibles. Es neguen a deixar d’anar amb bicicleta, tot i l’augment del nombre de morts en accidents de trànsit.

Més informació en aquest enllaç.

AGENDA
La pel·lícula documental, Bicicletes vs cotxes , es projectarà el dijous 2 de novembre a les 19:15, a la sala d'actes de l'Escola, amb la següent agenda:
• 19:15 Rebuda i accés a la sala
• 19:30 Inici de la projecció*
• Col·loqui
• 21:30 Finalització de l'acte
* Es demana als assistents arribar amb temps per ser a lloc a l'inici de la projecció.

És necessària la inscripció prèvia aquí, per preveure l’aforament.

Dijous Novembre 09, 2017
Start: 09/11/2017 19:30

Benvolgudes associades i benvolguta associats,

Perquè tots hem nascut amb la capacitat de decidir celebrem l’Assemblea General de l’AMPA que és l’espai en el qual es fonamenta la participació de mares i pares en els temes de l’escola. L’Assemblea és un bon moment per posar-nos cara i una bona oportunitat per escoltar les propostes de les famílies, alhora que des de la Junta donem compte dels treballs fets i presentem per decidir les activitats que volem fer aquest curs ja començat.

Divendres Novembre 17, 2017
Start: 17/11/2017 09:00

Un any més l’AMPA IPSI us convoca a participar com a famílies voluntàries en el Gran Recapte del Banc dels Aliments. Us hi apunteu ?

Els propers divendres 1 i dissabte 2 de desembre, les famílies voluntàries de l’IPSI recollirem aliments en el Caprabo de Borrell / Provença.

El divendres 17 de novembre data límit per apuntar-s’hi.