You are hereEvents / Events

Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Dijous Novembre 09, 2017
Start: 09/11/2017 19:30

Benvolgudes associades i benvolguta associats,

Perquè tots hem nascut amb la capacitat de decidir celebrem l’Assemblea General de l’AMPA que és l’espai en el qual es fonamenta la participació de mares i pares en els temes de l’escola. L’Assemblea és un bon moment per posar-nos cara i una bona oportunitat per escoltar les propostes de les famílies, alhora que des de la Junta donem compte dels treballs fets i presentem per decidir les activitats que volem fer aquest curs ja començat.

Divendres Novembre 17, 2017
Start: 17/11/2017 09:00

Un any més l’AMPA IPSI us convoca a participar com a famílies voluntàries en el Gran Recapte del Banc dels Aliments. Us hi apunteu ?

Els propers divendres 1 i dissabte 2 de desembre, les famílies voluntàries de l’IPSI recollirem aliments en el Caprabo de Borrell / Provença.

El divendres 17 de novembre data límit per apuntar-s’hi.