You are hereBenvinguda curs 2010 - 2011

Benvinguda curs 2010 - 2011

By ampaadm - Posted on 07 Setembre 2010

Apreciats pares i mares d’alumnes de l’escola IPSI,

Una altra vegada comença el curs i, amb aquest fet, la Junta de l’AMPA ha reprès també la seva activitat. Us adrecem aquesta carta per saludar-vos novament, i en especial als nous pares i mares de l’Escola, als quals donem la benvinguda a l’associació, celebrant la vostra adhesió i esperant que us hi sentiu acollits i participeu en allò que sigui del vostre interès.

Ens complau poder informar-vos, sobretot a les noves famílies, que trobareu a la pàgina web de l’AMPA (www.ampaipsi.cat) entre altres informacions de tipus general, la que fa referència a la composició actual de la Junta per al curs que comença. Així mateix hi trobareu les actes de les diverses reunions que fem amb periodicitat mensual així com la de les assemblees de la nostra associació.

L’espai web es va concebre amb la millor il·lusió per fomentar la participació de pares i mares de l’AMPA. El web, on també poden participar membres de l’Escola registrats de manera convenient, inclou diversos fòrums que volen incitar la participació activa, responsable i cívica, en el benentès que tothom pot tenir quelcom de positiu per aportar al projecte educatiu dels nostres fills i filles. També hi trobareu informacions generals d’utilitat, així com de les activitats promogudes per l’AMPA, i un espai on adreçar les vostres propostes, suggeriments, etc. Caldrà que feu un registre previ per accedir-hi, on haureu de facilitar algunes dades la primera vegada que hi entreu. Una vegada registrats el sistema us enviarà un correu electrònic de confirmació i posteriorment, un cop l’administrador us activi l’usuari , rebreu un altre correu amb l’enllaç d’accés inicial on podreu definir la vostra contrasenya.

Finalment, no volem deixar passar aquesta oportunitat d’adreçar-nos a tots vosaltres per animar-vos a participar i fer d’aquesta web una eina òptima de comunicació. També volem recordar-vos que a la planta baixa de l’edifici de Borrell 1, al costat de la recepció, trobareu la bústia de l’AMPA, on podreu adreçar igualment els vostres comentaris escrits, que també podeu enviar-nos per correu electrònic si ho preferiu (junta@ampaipsi.cat).

Celebrem aquesta ocasió que tenim per desitjar-vos que aquest curs sigui enriquidor per a tots i saludar-vos ben cordialment.

Junta de l’Associació de Mares i Pares de l’Escola IPSI - AMPA