You are hereFòrums / Fòrum Educació Primària / gestió pròpia entrades cantata per el 2012

gestió pròpia entrades cantata per el 2012

3 replies [Darrer article]
Mariona Coll
Offline
Joined: 28/09/2009

Voldria proposar la gestió del tema d'entrades a la cantata de 3er i 4rt de primària i de la filmació del concert. Em sembla que 200 pares ens podem organitzar per a no regalar alegrement 1.200 € a la Caixa Catalunya per a què ens facin els servei de vendre les entrades per a veure cantar els nostres fills a l'auditoria Axa. Per aquest any ja arribo tard, però pel vinent, triant un pare de cada classe i distribuint igualitàriament entrades en les 8 classes participants es podria resoldre.

Respecte a la filmació del concert, és quüestió de fer una crida entre pares aficcionats a la fotografia i a la informàtica; l'escola ho ha contractat a una empresa que demana 30€ per CD!!!

Mariona Coll, mare de Pau (2002) i Oriol (2004) Cantos