You are hereBenvinguda curs 2011-12

Benvinguda curs 2011-12

By Junta - Posted on 14 Setembre 2011

Apreciats pares i mares d’alumnes de l’Escola IPSI,

Amb el començament del curs la Junta de l’AMPA hem reprès la nostra activitat. Us adrecem aquesta carta per saludar-vos novament, molt especialment als nous pares i mares de l’Escola, als quals donem la benvinguda a l’associació, esperant que us hi sentiu acollits i participeu en allò que sigui del vostre interès.

La Junta de l’AMPA la formem pares i mares d’alumnes que intentem aportar el nostre gra de sorra al projecte de l’Escola IPSI. Des de l’AMPA fem trobades periòdiques amb les diferents etapes de l’Escola; organitzem xerrades per als pares i mares; organitzem activitats pels alumnes i per a les famílies; participem en la redacció de la revista “El Fil” i en els concursos literaris de l’Escola, i gestionem el Fons d’Ajuda a l’Orfenesa (FAO).

Aquest curs l’Escola celebra els 50 anys i des de la Junta de l’AMPA ens hem proposat acostar encara més a les famílies totes les activitats que realitzem, per la qual cosa la participació de tots nosaltres serà més important i enriquidora que mai.
Ens agradaria facilitar la comunicació entre les famílies, i amb aquest objectiu vam crear el nostre web: www.ampaipsi.cat. El web, renovat, i molt especialment el fòrum (la nostra placeta virtual), vol ser el punt de trobada de la comunitat IPSI. Aquest any hem canviat la funcionalitat i el disseny, adaptant la imatge al nou logotip. Hi trobareu informació general, les actes de les reunions de la Junta i de les assemblees de l’associació, i diversos enllaços d’interès.

Periòdicament continuarem enviant el nostre butlletí de noticies “des de l’AMPA IPSI”. Us recordem que el butlletí s’envia automàticament a tots els usuaris del nostre web, i per tant us animem a registrar-vos-hi.

Finalment, no volem deixar passar aquesta oportunitat per animar-vos a participar i fer ús del web i de la Junta de l’AMPA per a tot el que necessiteu. Si ho desitgeu podeu enviar-nos també els vostres comentaris escrits per correu electrònic a junta@ampaipsi.cat.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos que aquest curs sigui enriquidor per a tothom i us saludem ben cordialment.

Junta de l’AMPA IPSI.