You are hereEl Cor Vivaldi rep dos importants reconeixements

El Cor Vivaldi rep dos importants reconeixements

By Junta - Posted on 21 Desembre 2011

El cor guanya el Premi Proteus d’ètica en la categoria de Projecte pedagògic i s’alça amb el Gran Premio Coral d’ Espanya BBK 2011.

El passat 5 i 6 de desembre a Bilbao el Cor Vivaldi va guanyar el Gran Premio Coral d’ Espanya BBK 2011 després d’interpretar diferents peces en les modalitats de polifonia i folklore i competint amb dos cors mixtes adults: la Camerata Coral de la Universidad de Cantabria i el Coro de cámara Oretania de Ciudad Real. En alçar-se amb aquest preuat trofeu, el Cor Vivaldi de l’escola IPSI, es pot considerar el millor cor d´Espanya fins a la propera edició!

Des de la junta de l’AMPA volem felicitar al mestre Òscar Boada, a tot el seu equip i a les noies i nois del cor pel treball ben fet i per buscar sempre l’excel•lència a través del treball i de la perseverança. També estenem la felicitació a les famílies de les noies del cor per la seva implicació i compromís en aquest projecte de l’escola, que a hores d´ara, és únic al nostre país.
Aprofitem per animar a les famílies que, per la raó que sigui encara no hagin sentit mai el Cor Vivaldi en concert, a que l’escoltin tot assistint a alguns dels concerts que el Cor realitza arreu, una experiència que val molt la pena!

Just la mateixa setmana el Cor va ser reconegut amb el III Premi Proteus d’ètica pel seu projecte Pedagògic “per transmetre i ajudar a viure a adolescents valors com l’esforç, la feina ben feta, la decisió, el respecte als companys, la recerca permanent de la millora i la superació”. Altres guardonats van ser l’Arcadi Oliveres, l’Isidre Esteve, la Mònica Bernabé (periodista a l’Afganistan), la Comunitat de Sant’Egidio, els vivers de Bell-lloc, la revista Cavall Fort i la religiosa teresiana Maria Victòria Molins.

Que el Cor Vivaldi obtingui un premi d’Ètica és un reconeixement no només a ells, sinó de retruc a la resta de corals de l’escola. De fet, aquest Premi Proteus,reforça la línia de treball en els valors que l’escola transmet a les nostres filles i fills en totes les disciplines i moments, dels quals, no podria ser d’altra manera, les mares i pares en som còmplices.

Des de l’AMPA volem transmetre aquesta bona notícia i ampliar la felicitació a tota la comunitat de l’escola: professors, equip directiu, treballadors, mares i pares de l’escola i als nostres fills.

Us adjuntem un link amb el discurs d’Òscar Boada amb motiu del premi Proteus: