You are hereMaig 2014

Maig 2014

Si no ho veus correctament, pots anar a la versió web

LOGO des de l'AMPA IPSI

Maig 2014

Benvolgudes famílies,

Ja tenim el guanyador del concurs de cartells de la Festa de l’AMPA i de l’esport 2014! També us comuniquem una nova activitat que hem organitzat per poder visitar la nostra Escola en funcionament. Una visita guiada per veure les classes en funcionament, els laboratoris, els tres edificis... i tots aquells racons que sempre heu volgut conèixer.

I recordeu que aquest diumenge 18 de Maig tenim la Festa! No hi falteu!

Fins diumenge!

Guanyador Guanyador del 2n Concurs de Cartells

Ja tenim el guanyador del concurs de cartells per l'edició d'enguany de la FESTA DE L'AMPA I DE L'ESPORT.

Felicitem a Andrea Perni Pascual-Trénor de 4rt EP B pel seu magnífic treball, i que ha estat mereixedor del premi d'aquest any, seguit, però, de molt aprop per el dibuix de Júlia Cano Serra de 1er ESO B.

Aquest any la participacó no ha estat tan nombrosa com l'any passat, però igualment de molta qualitat.

Agraïm sincerament a tots els concursants la feina, l'esforç i la il.lusió que han posat en els seus treballs.

Guanyador Segon

Visites a l’Escola en funcionament

El dijous 5 de Juny organitzem la primera visita a l’Escola en funcionament, a càrrec del Director. La visita començarà a les 10:30, a Borrell I, i acabarà a l’hora de dinar, també al mateix edifici. Aquells qui ho vulguin podran quedar-se a dinar a l’Escola, i així acabar la visita veient el menjador en funcionament.

Pel bon funcionament de l’activitat, només la podrem realitzar en un grup reduït, que no trenqui la dinàmica de les classes. S’assignaran les places per ordre d’inscripció.

La inscripció la podreu fer en un formulari al nostre web, que publicarem demà dimarts a partir de les 9 del matí.

Logo IPSI

Guanyador Assemblea Extraordinària

El dimecres 4 de Juny celebrarem una assemblea extraordinària per posar en aprovació de tots els associats dues iniciatives en les que hem estat treballant durant aquest curs: d’una banda la unificació de les dues pòlisses del Fons d’Ajuda a l’Orfenesa (FAO) actuals, en una única pòlissa que ens aporta un important estalvi econòmic; també volem actualitzar els Estatuts de l’associació, per adaptar-los a la normativa actual i catalanitzar el nom de l’associació.

Aprofitarem també per presentar-vos la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de l’Agrupació Escolar Catalana (FAMPAEC), federació que està naixent en aquests moments. Des de l’AMPA IPSI estem participant en el grup promotor, i creiem que és una iniciativa molti interessant.

Ben aviat rebreu un correu amb la convocatòria pertinent. També posarem a la vostra disposició tota la documentació necessària per avançat, per fer àgil i profitosa l’assemblea.

Us hi esperem a tots!

Com sempre, esperem que el butlletí us sigui d’utilitat, i us recordem que si teniu qualsevol suggeriment, no dubteu a fer-nos-el arribar des del Web, enviant un mail a junta@ampaipsi.cat, o fent una piulada a @ampaipsi.

Salutacions,
Junta AMPA IPSI