You are hereConvocatòria a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA

Convocatòria a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA

13/11/2014 20:00

Benvolguts associats,

El dijous 13 de novembre de 2014, a les 19:50 hores en primera convocatòria i a les 20:00 hores en segona, està prevista la celebració de l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA), a la qual us convoquem d’acord amb el següent

Ordre del Dia:

Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta anterior (*)
Presentació i aprovació, si s’escau, del balanç d’activitats del curs 2013/2014
Presentació i aprovació, si s’escau, del balanç econòmic del curs 2013/2014
Precs i preguntes
Presentació i aprovació, si s’escau, de les activitats previstes per al curs 2014/2015
Presentació i aprovació, si s’escau, del pressupost econòmic per al curs 2014/2015 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.
Altres informacions d’interès: temes de seguiment per part de la Junta, activitats, reciclatge de llibres, web,...
Precs i preguntes.
(*) El text de l’acta anterior el podeu trobar a l’apartat “AMPA>actes Junta” de la Web de l’AMPA (www.ampaipsi.cat)

Lloc de reunió: L’Assemblea se celebraràa la Sala d’Actes de l’Escola (Edifici Borrell 2, Comte de Borrell 212-216, planta baixa)

Atesa la importància d’aquest acte, en el qual es fonamenta la participació i col·laboració de mares i pares en els temes de l’escola, la Junta agrairà la vostra assistència.

Us hi esperem a tots.