You are hereConvocatòria a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA IPSI

Convocatòria a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA IPSI

03/11/2016 20:00

Benvolguts associats,

El dijous 3 de novembre de 2016, a les 20:00 està prevista la celebració de l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA), a la qual us convoquem d’acord amb el següent

Ordre del Dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior (*)
2. Presentació i aprovació, si escau, del balanç d’activitats del curs 2015/2016.
3. Presentació i aprovació, si escau, del balanç econòmic del curs 2015/2016.
4. Precs i preguntes.
5. Presentació i aprovació, si escau, de les activitats previstes per al curs 2016/2017.
6. Presentació i aprovació, si escau, del pressupost econòmic per al curs 2016/2017 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.
7. Altres informacions d’interès: temes de seguiment per part de la Junta, activitats, etc.
8. Precs i preguntes.

(*) El text de l’acta anterior el podeu trobar a l’apartat “AMPA>actes Junta” de la Web de l’AMPA (www.ampaipsi.cat)

Lloc de reunió: L’Assemblea se celebraràa la Sala d’actes de l’Escola (Edifici Borrell 2, Comte de Borrell 212-216, planta baixa)

Des de la Junta de l’AMPA donem molta importància a aquest acte, en el qual es fonamenta la participació i col·laboració de mares i pares en els temes de l’escola, i per això des de la Junta us demanem la vostra assistència. L’Assemblea és un bon moment per posar-nos cara i una bona oportunitat per nosaltres mateixos per escoltar de primera mà les propostes de les famílies, alhora que donem compte dels treballs fets i dels que volem fer aquest curs ja començat.

Us hi esperem a tots.

Ben cordialment,