You are hereConvocatòria Assemblea General de l'Ampa IPSI

Convocatòria Assemblea General de l'Ampa IPSI

09/11/2017 19:30

Benvolgudes associades i benvolguta associats,

Perquè tots hem nascut amb la capacitat de decidir celebrem l’Assemblea General de l’AMPA que és l’espai en el qual es fonamenta la participació de mares i pares en els temes de l’escola. L’Assemblea és un bon moment per posar-nos cara i una bona oportunitat per escoltar les propostes de les famílies, alhora que des de la Junta donem compte dels treballs fets i presentem per decidir les activitats que volem fer aquest curs ja començat.

Així us convoquem el proper dijous 9 de novembre de 2017, a les 19:30 hores a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes d’IPSI (AMPA), a la qual us convoquem d’acord amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior.El text de l’acta anterior el podeu trobar a l’apartat “AMPA>actes Junta” de la Web de l’AMPA (www.ampaipsi.cat)
2. Presentació i aprovació, si escau, del balanç d’activitats del curs 2016/2017
3. Presentació i aprovació, si escau, del balanç econòmic del curs 2016/2017 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.
4. Precs i preguntes.
5. Eleccions de la nova Junta de l’Ampa
6. Presentació i aprovació, si escau, de les activitats previstes per al curs 2017/2018.
7. Presentació i aprovació, si escau, del pressupost econòmic per al curs 2017/2018 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.
8. Altres informacions d’interès: temes de seguiment per part de la Junta, activitats, etc.
9. Precs i preguntes.

Lloc de reunió: Sala d’actes de l’Escola (Edifici Borrell 2, Comte de Borrell 212-216, planta baixa).

Vine i participa-hi.

Ben cordialment,
La Junta de l’AMPA

PD: Tenint en compte que es celebraran eleccions per escollir la nova Junta de l’AMPA, es prega que si hi ha alguna candidatura que vulgui presentar la seva llista ho comuniqui a la Junta actual, amb antelació, a banda de l’anunci oficial a l’Escola i a la resta de famílies que composen l’AMPA a través dels mecanismes que es considerin més adients.