You are hereConvocatòria Assemblea General de l'Ampa IPSI

Convocatòria Assemblea General de l'Ampa IPSI

25/10/2018 20:00

Benvolgudes associades i benvolguts associats

Un any més us convoquem a l’Assemblea de l’AMPA. L’Assemblea és un bon moment per posar-nos cara i una bona oportunitat per escoltar les propostes de les famílies, alhora donem compte dels treballs fets i presentem per decidir les activitats que volem fer aquest curs ja començat.

Així us convoquem el proper dijous 25 de octubre, a les 20:00 hores a l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes d’IPSI (AMPA), a la qual us convoquem d’acord amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta anterior. El text de l’acta anterior el podeu trobar a l’apartat “AMPA>actes Junta” de la Web de l’AMPA (www.ampaipsi.cat)

2. Presentació i aprovació, si escau, del balanç d’activitats del curs 2017/2018

3. Presentació i aprovació, si escau, del balanç econòmic del curs 2017/2018 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.

4. Precs i preguntes.

5. Presentació i aprovació, si escau, de les activitats previstes per al curs 2018/2019.

6. Presentació i aprovació, si escau, del pressupost econòmic per al curs 2018/2019 i les qüestions relacionades amb l’assegurança d’orfenesa.

7. Altres informacions d’interès: temes de seguiment per part de la Junta, activitats, etc.

8. Precs i preguntes.

Lloc de reunió: Sala d’actes de l’Escola (Edifici Borrell 2, Comte de Borrell 212-216, planta baixa).

Vine i participa-hi. Ben cordialment,

La Junta de l’AMPA