You are hereClub de lectura: La vida sense la Sara Amat de l’escriptor Pep Puig. Novel·la guanyadora del Premi Sant Jordi 2015

27/03/2019 19:30

El dimecres 27 de març a les 19:30 hores l’escriptor Pep Puig ens acompanyarà per comentar plegats la seva novel.la: La vida sense la Sara Amat, premi Sant Jordi 2015. Fins llavors, encara queden un parell de mesos, us proposem la seva lectura per enriquir-nos millor de la conversa amb l’autor.

L'activitat es desenvoluparà a la Biblioteca de l’escola a l’edifici de primària.

Hem pensat aquest Club de lectura, obert a totes les famílies, professorat, personal i alumnes de l’escola a través de les converses amb diferents com una manera de donar exemple als nostres fills i filles en el plaer de la lectura.

Atesa les característiques l’activitat requerirà inscripció prèvia, que obrirem i anunciarem a començaments del mes de març.

Salutacions,
La Junta de l’AMPA