You are hereClub de lectura: La vida sense la Sara Amat de l’escriptor Pep Puig. Novel·la guanyadora del Premi Sant Jordi 2015

27/03/2019 19:30

27 de març de 2019 a les 19:30 a la Biblioteca de l’escola de l’edifici de Primària

Com ja vàrem anunciar l’escriptor Pep Puig ens acompanyarà per comentar plegats la seva novel·la: La vida sense la Sara Amat, premi Sant Jordi 2015.

Més enllà dels premis, pensem que es tracta d’una novel·la bonica, ben escrita i plena de detalls que ens faran sentir com a casa. La història recull un moment en la vida d’un nen i el fa visible i emotiu. Reflecteix aquells moments en que els infants deixen de ser-ho i comencen a ser adolescents; una etapa de la vida, que com a mares i pares la tenim o la tindrem molt propera.

Si encara no l’heu llegit, encara hi sou a temps, atès que el llibre es llegeix molt ràpidament.

Hem pensat aquest Club de lectura, obert a totes les famílies, professorat, personal i alumnes de l’escola, a través de les converses amb diferents escriptors i escriptores, com una manera de donar exemple als nostres fills i filles en el plaer de la lectura.

Atesa les característiques l’activitat requerirà d'inscripció prèvia, en el següent enllaç https://goo.gl/forms/pspfnezdFwWKSnQk2

La inscripció compromet l’assistència