You are hereXerrada: "Disciplina Positiva"

Xerrada: "Disciplina Positiva"

30/05/2019 19:30

Dijous 30 de maig a les 19:30h farem la xerrada sobre Disciplina Positiva a càrrec d'Angie Joya.

Angelica Joya és psicòloga amb experiència en nens, adolescents i famílies i consultora motivacional. És facilitadora de "Com parlar per a què els teus fills t'escoltin" i també entrenadora de formadors de disciplina positiva per la Positive Discipline Association. Actualment presideix l'Asociación de Disciplina Positiva España.
Però, sobretot, ella es defineix com a mare d'un nen i dues nenes als que vol educar en un ambient basat en el respecte mutu, la comunicació assertiva, l'amor, la confiança i el bon humor, condicions vitals per a què els seus fills se sentin estimats incondicionalment i puguin créixer autònoms, segurs de si mateixos, amb criteri i feliços.

En aquesta xerrada, adreçada a pares, mares educadors i educadores coneixereu recursos i eines pràctiques per a millorar la comunicació en família, promoure la cooperació amb els vostres fills i filles i assolir una relació de proximitat amb ells.

Si voleu conèixer un enfoc educatiu que ajudi a què els vostres fills i filles creixin sent persones felices, responsables i plenes de recursos, veniu a escoltar la proposta que us fa la Disciplina Positiva.

Coneixereu 5 principis que us ajudaran de manera molt pràctica i vivencial, així com eines que podreu aplicar fàcilment amb nens i adolescents de totes les edats.

Perquè educar en el respecte mutu i la connexió SÍ és possible sense caure en la permisivitat.

Demanem a tothom que hi vulgui assistir que s’hi inscrigui omplint aquest formulari: https://forms.gle/FTq2htMs668M47CJ6

Data: dijous 30 de maig
Hora: 19.30h
Lloc: Sala d'actes. Borrell II

No us ho penseu més! Us hi esperem!!

Salutacions,
La Junta de l'AMPA