You are hereInformació

Comunicat

Davant les greus circumstàncies sociopolítiques que estem vivim a Catalunya, l'AMPA IPSI s'adhereix en la seva totalitat al comunicat de l'Escola IPSI:

L’assegurança d’orfenesa FAO 2017-18

18/09/2017 11:39

Què és?

És una assegurança que vol garantir que cap alumne de l’Escola hagi de deixar-la per motius econòmics per haver perdut un progenitor: cobreix l’import del costos obligatoris l’escolarització de l’alumne a l’Escola IPSI fins a 2n de Batxillerat en cas de defunció d’un -o de tots dos- progenitors/tutors. Les famílies la contracten col·lectivament amb la companyia d’assegurances que en cada moment ofereixi millors condicions a l’AMPA, que realitza la gestió en el seu nom: actualment està subscrita amb AXA.

Quins són els seus avantatges?

L’assegurança d’orfenesa FAO 2016-17

18/09/2016 11:17

Què és?
Quins són els seus avantatges?

Benvinguts al curs 2016-17

12/09/2016 09:00

Benvolguts mares i pares d’alumnes de l’Escola IPSI,

La Junta de l’AMPA hem reprès la nostra activitat coincidint amb l’inici escolar. Volem saludar-vos a tots, i molt especialment a les noves famílies que us incorporeu al col·lectiu de pares i mares de l’Escola. Desitgem que us hi sentiu acollits i participeu en allò que sigui del vostre interès; amb aquesta intenció properament convocarem les famílies de P3 a una xocolatada de benvinguda.

Data:
Feb-2016

Presentació en PDF de la xerrada ”El meu fill o filla s’agrada? Prevenim l’anorèxia i la bulímia des de casa” realitzada el passat 4 de febrer.

Salutacions,
Junta de l'AMPA IPSI

Fons d'Ajuda a l'Orfenesa (FAO)

Us volem recordar que la Junta de l’AMPA posa a disposició de les famílies una ASSEGURANÇA D’ORFENESA (FAO) que, en cas de pèrdua d’un progenitor/tutor, cobreix l’import dels costos obligatoris d’escolarització a l’IPSI fins a segon de Batxillerat dels fills assegurats. L’assegurança, per tant, assegura la continuïtat del Projecte educatiu que hem triat per als nostres fills.

Escacs

Des de fa una bona colla d’anys, l’AMPA de l’escola organitza l’activitat extraescolar d’escacs. En el seu moment es va creure que aquesta activitat era un bon complement pels nostres fills i filles, perquè els ensenyava a concentrar-se, a adoptar decisions en el marc d’una estratègia, a desenvolupar la seva memòria, i tot això en el marc d’un joc que, a més a més, podia ser compartit amb els adults.

Presentació Junta Extraordinària FAO

Data:
Oct-2010

Apreciats pares i mares d’alumnes de l’escola IPSI,

Us adjuntem la presentació que s'utilitzarà a la propera Junta General Extraordinària del dijous 21 d'Octubre de 2010 sobre el Fons d'Ajuda a l'Orfenesa que gestiona l'AMPA.

Ben cordialment,
La Junta de l’AMPA

QuèQuiCom - La vacuna del virus del papil·loma

27/11/2009 21:30

El Sr. Jaume Vilalta, director del programa QuèQuiCom, ens envia informació sobre la pròxima emissió en la que es tractarà del virus del papil·loma.
A més de l'interès que pot tenir per les noies i els seus pares, ens comenta que també aporta informació genèrica i molt clara sobre què son els virus i què és i com es fa una vacuna vírica, el que està relacionat amb la grip A.
Trobareu la informació detallada de l'emissió al link "llegiu més "

Convocatòria a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA

26/11/2009 20:00

El dijous dia 26 de novembre de 2009, a les 19:50 hores en primera convocatòria i a les 20:00 hores en segona, està prevista la celebració de l’Assemblea General Ordinària de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA). L’Assemblea se celebrarà a la Sala d’Actes de l’Escola (Edifici Borrell 2, Comte de Borrell 212-216, planta baixa) .