You are hereNotícies / Xerrades

Xerrades

Xerrada: "Disciplina Positiva"

30/05/2019 19:30

Dijous 30 de maig a les 19:30h farem la xerrada sobre Disciplina Positiva a càrrec d'Angie Joya.

Angelica Joya és psicòloga amb experiència en nens, adolescents i famílies i consultora motivacional. És facilitadora de "Com parlar per a què els teus fills t'escoltin" i també entrenadora de formadors de disciplina positiva per la Positive Discipline Association. Actualment presideix l'Asociación de Disciplina Positiva España.

Xerrada: “Mindfulness per a la Vida”

26/03/2019 19:30

Dimarts 26 de març a les 19.30 hores farem la xerrada “Mindfulness per a la vida” a càrrec de Carmen Boó.

Carmen Boó és educadora, psicoterapeuta, homeòpata, conferenciat, professora i investigadora de les noves ciències vinculades a la Psicologia i l’Ètica de la Cura.

Has tingut mai la sensació de no poder controlar els teus pensaments?
En alguna ocasió has sentit un desassossec que t'ha tret la pau sense motius aparents?
Ets conscient del teu nivell d'estrès?

Xerrada: La Prova d’Accés i l’admissió a les universitats 2019

20/02/2019 19:30

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 20 de febrer la Junta de l’AMPA organitza, conjuntament amb l'Escola, la xerrada: “La Prova d’Accés i l’admissió a les universitats 2019”, a càrrec del Dr. Jesús M. Prujà, Cap de l’Oficina d'Accés a la Universitat del Consell Interuniversitari de Catalunya, Cap de l’Oficina d'Accés a la Universitat del Consell Interuniversitari de Catalunya. Neus Alcarraz, Directora de Batxillerat de l'Escola, farà la presentació del ponent.

Xerrada: Emocions i aprenentatge: l’educació en clau de ROCK

15/11/2018 19:30

Benvolgudes famílies,

Dijous 15 de novembre a les 19.30 hores hi ha xerrada organitzada per l’AMPA.
Aquest cop tindrem amb nosaltres Salva Rock que ens parlarà d’educació, d’emocions i d’aprenentatge d’una manera diferent i a ritme de rock.

Xerrada ”Bullying: una responsabilitat de tothom”

09/05/2018 20:39

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 17 de maig a les 19.30 hores farem la primera xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA de l’Escola amb el títol “Bullying: una responsabilitat de tothom”.

La xerrada va adreçada a persones que han van assistir a la primera xerrada sobre bullying que vam organitzar fa un parell d’anysdes de l’AMPA i tenen els coneixements bàsics sobre què és el bullying i els factors que l'afavoreixen. És, per tant, una xerrada de continuació i d’aprofundiment del taller inicial però podeu assistir-hi encara que no hi haguéssiu assistit al primer.

Xerrada: Educar sense cridar

12/04/2018 19:30

Benvolgudes famílies,

Dijous 12 d’abril a les 19.30 hores farem la tercera xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA.

Aquest cop tindrem amb nosaltres Alba Castellví educadora, sociòloga i mediadora.
La seva principal activitat és l’assessorament de pares i mares. En tallers, conferències i sessions particulars amb les famílies, comparteix les eines essencials per educar amb serenitat.

Xerrada: La conquesta dels 14. L'aventura d'atrevir-se.

15/02/2018 19:30

Benvolgudes famílies,

Dijous 15 de febrer a les 19.30 hores farem la segona xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA.
Aquest cop tindrem amb nosaltres Ferran Latorre que ens parlarà de la seva experiència com a alpinista que ha fet els 14 cims de més de 8.000 metres que hi ha al planeta.
Com ell diu “La muntanya m’ha ensenyat molt i ho vull compartir”.

Xerrada ” Educant per la pau i la diversitat”

12/12/2017 19:30

Benvolgudes famílies,

El proper dimarts 12 de desembre a les 19.30 hores farem la primera xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA de l’Escola amb el títol “Educant per la pau i la diversitat”.

Xerrada ”Invertim en educació emocional”

31/05/2017 20:00

El proper dimecres 31 de maig a les 20:00 hores farem la darrera xerrada d’aquest curs organitzada per l’AMPA de l’escola amb el títol “Invertim en educació emocional”.
Una xerrada que ens farà reflexionar al voltant de la importància de cuidar-nos; en reflexiu i en recíproc.
Ens hi plantejarem, entre d’altres, aquestes qüestions: