You are hereNotícies / Activitats AMPA

Gran Recapte d’Aliments 2019 amb Ampa IPSI

22/11/2019 08:00
23/11/2019 21:00

Un any més des de l’AMPA IPSI ens impliquem en el Gran Recapte d’Aliments que es celebrarà el divendres 22 i el dissabte 23 de novembre i us convoquem a participar-hi.

Aquest any tornem amb un repte més gran que mai: omplir de famílies voluntàries 2 supermercats.

Divendres 15 de novembre data límit per apuntar-s’hi.

Resultats concurs punts de llibre 2019

Concurs de punts de llibre de Sant Jordi 2019
Per quart any consecutiu, des de l'AMPA hem convocat un concurs de punts de llibre per Sant Jordi on han estat cridats a participar tots els alumnes de l’escola dividits en aquestes quatre categories:
Categoria 1 - Olivia Mettelsiefen Portillo - P4 C
Categoria 2 - Tom Puga de Rosselló - 1r EP B
Categoria 3 - Clàudia Martí López - 6è EP C
Categoria 4 - Clara Ortega Alsius - 2n ESO B

Club de lectura: La vida sense la Sara Amat de l’escriptor Pep Puig. Novel·la guanyadora del Premi Sant Jordi 2015

27/03/2019 19:30

27 de març de 2019 a les 19:30 a la Biblioteca de l’escola de l’edifici de Primària

Com ja vàrem anunciar l’escriptor Pep Puig ens acompanyarà per comentar plegats la seva novel·la: La vida sense la Sara Amat, premi Sant Jordi 2015.

27/03/2019 19:30

El dimecres 27 de març a les 19:30 hores l’escriptor Pep Puig ens acompanyarà per comentar plegats la seva novel.la: La vida sense la Sara Amat, premi Sant Jordi 2015. Fins llavors, encara queden un parell de mesos, us proposem la seva lectura per enriquir-nos millor de la conversa amb l’autor.

L'activitat es desenvoluparà a la Biblioteca de l’escola a l’edifici de primària.

Documental en família: Angry Inuk

10/12/2018 19:15

El proper dilluns 10 de desembre de 2018 a les 19:30 projectarem el documental ANGRY INUK a la sala d’actes de l’escola IPSI, després del documental l’antropòleg Francesc Bailón ens farà una xerrada on ens presentarà els Inuit, i compartirà les seves experiències amb ells així com portarà alguns objectes tradicionals Inuits.

És necessària la inscripció prèvia aquí, per preveure l’aforament.

iframe:

Taller ”Gestionar la frustració”

29/05/2018 19:00

Dimarts 29 de maig farem el proper taller organitzat per l'AMPA amb el títol "Gestionar la frustració".

El taller és subvencionat pel Centre per a Famílies amb Adolescents de l'Ajuntament de Barcelona i serà conduït per Raul Abril i Montserrat Farrés, psicòleg i educadora social, respectivament, d'aquest Centre.

Cursa solidària, 13 de maig de 2018

13/05/2018 09:00

Ja la tenim aquí !!!!
La segona Cursa IPSI Solidària, es celebrarà el proper diumenge 13 de maig a l’interior del recinte de l’Escola Industrial. Hi haurà 6 curses atenent a les diferents categories, i tots els participants rebran una medalla de record.
Aquest any, els beneficis es donaran al Casal dels Infants.
Inscriu-te ja en aquest enllaç www.ampaipsi.cat/cursa.
El termini d’inscripció s’acaba el 5 de maig a les 23.59h, o fins a esgotar els 600 dorsals.

Club de lectura: L’estiu que comença de l’escriptora Silvia Soler

09/05/2018 19:30

Tal i com havíem anunciat reprenem el Club de Lectura amb el llibre “L’estiu que comença” de l’escriptora Sílvia Soler. Tenim la immensa sort que la mateixa Sílvia Soler ha acceptat la nostra invitació per comentar-lo tots plegats. L’activitat es desenvoluparà a la Biblioteca de l’escola, a l’edifici de Primària, el proper dimecres 9 de maig a les 19:30 hores. La durada prevista és entre 1 hora i mitja i dues hores.

Resultat concurs punts de llibre Sant Jordi 2018

Concurs de punts de llibre de Sant Jordi 2018
1a. categoria: Educació Infantil.
2a. categoria: 1r, 2n i 3r d'Educació Primària.
3a. categoria: 4t, 5è i 6è d'Educació Primària.
4a. categoria: ESO i Batxillerat.

Aquest dilluns 23 d’abril, després del pregó de la festa Major de l’escola, entregarem el guardó als quatre guanyadors d’aquest any.

The Good Son

26/04/2018 19:15

Shirley Berkovitz (Israel, 2013, 52 minuts)
VO en hebreu subtitulada en català

Les relacions familiars i la sexualitat.
Què passa pel cap d’un jove que decideix complir el seu somni a qualsevol preu? On hi ha el límit entre la realització personal i la fidelitat i honestedat cap a la família? Ens unim a la increïble història d’Or, un noi de 22 anys que, mentint els seus pares, molt conservadors, decideix seguir endavant a qualsevol preu. Un retrat apassionant sobre la por, el dubte, la importància de la família i la força de voluntat de ser un mateix.

Més informació en aquest enllaç.

AGENDA
La pel·lícula documental, The Good Son, es projectarà el dijous 26 d'abril a les 19:15, a la sala d'actes de l'Escola, amb la següent agenda:
• 19:15 Rebuda i accés a la sala
• 19:30 Inici de la projecció*
• 20:30 Col·loqui
• 21:00 Finalització de l'acte
* Es demana als assistents arribar amb temps per ser a lloc a l'inici de la projecció.

És necessària la inscripció prèvia aquí, per preveure l’aforament.

iframe: