Omplim Catalunya de Solidaritat!

"Mou-te pels infants amb pluridiscapacitat"

L’evolució de la pandèmia no ens permet, per només un parell de mesos, fer la cursa de manera presencial. No podíem, però, quedar-nos de braços i cames plegades. D’acord amb la direcció de l’escola, hem decidit fer-la en format virtual.

Aprofitant que no ens hem de limitar a córrer per l’Escola Industrial, com que a l’IPSI no ens hi posem per poc, ens hem proposat el repte de fer activitat física per tot Catalunya, omplint totes les comarques d’esport. Entre totes les famílies hem d’aconseguir que almenys hi hagi una activitat esportiva al màxim de comarques catalanes!!

La Cursa, com cada any, és Solidària. Enguany donarem el 100% dels diners recollits en les inscripcions i donacions, a la campanya “Mou-te pels infants amb pluridiscapacitat” de NEXE FUNDACIÓ, una entitat compromesa, des de fa 40 anys, amb la infància amb pluridiscapacitat: nexefundacio.org

El 100% recollit anirà destinat a la Nexe Fundació

Per tota la família! Hem de participar petits i grans

Des del 21 de maig al 22 de juny, cada dia una oportunitat

Pots córrer o passejar on i les vegades que vulguis

La Cursa IPSI Solidària està oberta a tothom (famílies IPSI, amics, coneguts i desconeguts) i s’hi pot participar corrent o passejant.

A través de la web triTeamapp.com, totes les activitats registrades sumaran al marcador de quilòmetres de cada comarca.

El període per fer les activitats començarà el divendres 21 de maig i acabarà el diumenge 22 de juny.

COM M’INSCRIC?

Per participar cal registrar-se a la web triTeamapp.com i inscriure’s al formulari d’aquest ENLLAÇ  (apartat: Competicions/Curses virtuals/CURSA IPSI Solidària)

El cost de la inscripció/donació és de 5€, que es destinarà íntegrament a la Nexe Fundació.

EN QUINES MODALITATS PUC PARTICIPAR?

Hi ha quatre tipus d’activitat: passejada, cursa de 2km, cursa de 5 km i cursa de 10 km.

Passejada: Qualsevol activitat suma al marcador, sigui quina sigui la distància i el temps emprat. Podeu anar a buscar bolets, pujar un cim, passejar pel centre del poble o visitar un museu.

Cursa de 2 km: Per aparèixer a la cursa de 2 km l’activitat ha de tenir una distància de més de 2.000 metres (amb 2.000,01 metres ja n’hi ha prou; amb 1.999,99 metres no apareixerà enlloc).

Cursa de 5 km: Per sortir a la classificació de la cursa de 5 km, cal fer una activitat que superi els 5.000 metres. Per tant, si per exemple la distància és de 5.100 metres, apareixerà tant a la classificació del cursa de 2 km com a la de 5 km.

Cursa de 10 km: En aquest cas, l’activitat ha de tenir una distància de més de 10.000 metres. Superada aquesta distància, apareixerà automàticament a la classificació de les tres curses (2, 5 i 10 km).

COM REGISTRO LA MEVA ACTIVITAT?

– Pels participants a la “passejada”, ho podeu fer directament a triTeamapp.com, a l’apartat “activitats/nova”, marcant el punt d’inici de l’activitat i tants punts de pas com vulgueu.

– Pels participants a les curses de 2, 5 i 10km, caldrà que pugeu la vostra activitat a Strava.com i vinculeu el compte a Triteam.

COM VINCULO A TRITEAM, EL MEU COMPTE D’STRAVA?

Si ja sou usuaris de Strava, des de triTeam, només heu d’anar a l’apartat Admin/perfil i vincular el vostre compte d’Strava.
A partir d’aquest moment, totes les activitats que feu a Strava apareixeran a triTeam.

ON PUC VEURE LES CLASSIFICACIONS?

A l’apartat Competicions/Curses virtuals/CURSA IPSI Solidària de triTeamapp.com

PUC PARTICIPAR A MÉS D’UNA CURSA?

Amb una única inscripció pots participar a totes les competicions de la CURSA IPSI que vulguis.

PUC FER DIFERENTS INTENTS DE LA MATEIXA CURSA?

Sí. Entre el 21 de maig i el 6 de juny, el sistema agafarà el millor resultat de totes les activitats que compleixin amb els requisits de cadascuna de les modalitats (>2Km, >5Km ó >10Km).

Nota: Per a les activitats registrades directament a triTeam, el sistema només detectarà la comarca on s’inicia.