TORNEM A L'ESCOLA INDUSTRIAL!
"Fem voltes per la FEM"

Després de dos anys de pandèmia fent la cursa virtual (el 2020 fent esport dins de casa i el 2021 completant totes les comarques de Catalunya), per fi podrem tornar a córrer tots junts, amb un dorsal al pit, i gaudint d’una jornada festiva i solidària on ens retrobarem petits i grans.

La Cursa, com sempre, és Solidària. Enguany donarem el 100% dels diners recollits en les inscripcions i donatius a la Fundació Esclerosi Múltiple.

Les setmanes prèvies a la Cursa, la Fundació farà xerrades a les aules de l’escola per explicar què és l’Esclerosi Múltiple i quina feina fa la Fundació, amb la participació d’una persona afectada per la malatía.

El 22 de maig de 2022, tots a l'Escola Industrial

Per a tota la família! Hem de participar petits i grans

El 100% recollit anirà destinat a la Fundació Esclerosi Múltiple

Aquest any farem la volta interior sencera a l'Escola Industrial

L’esclerosi múltiple (EM) és una malaltia autoimmune que afecta al cervell i la medul·la espinal (sistema nerviós central). Afecta entre dues i tres vegades més les dones que els homes, i és la principal causa de discapacitat en els joves, després dels accidents de trànsit

Se la coneix com “la malaltia de les mil cares” perquè no existeix una persona amb EM igual a una altra i perquè en cada persona pot evolucionar diferent.

La missió de la Fundació Esclerosi Múltiple és aturar l’impacte de l’EM en la vida de les persones i el seu entorn. Treballen per promoure el coneixement i la comprensió de l’EM per generar un canvi social en la seva percepció.

Col·laboradors: